A játék tartalma: 4 játéktábla, 24 időkártya, útmutató
Játékosok száma: 2-4 gyermek részére
Ajánlott: 5-9 év
Orchard Toys
A játék célja, hogy befedd a játéktábládat a megfelelő órakártyákkal.
A játék menete:
A játék elején emlékeztessük a gyermekeket, hogy a nagymutató mutatja a percet, a kismutató az órát.
· Minden játékos választ egy játéktáblát.
· A kártyákat összekeverjük, és lefelé fordítva egymásra rakjuk őket az asztalon.
· A legfiatalabb játékos kezd. Felveszi a legfelső kártyát, megfordítja, és hangosan elolvassa, hány óra van rajta.
· A többiek ellenırzik a táblájukat, s aki megtalálja a kártya párját, elkiáltja magát: "Itt az idő!"
Elveszi a kártyát, és lefedi vele a tábláján lévő megfelelő mezőt.
· A játék az óra járásával egyezı irányban folytatódik, mindaddig, míg valakinek megtelik a táblája.
· Aki az utolsó, még hiányzó kártyát rakja fel a táblájára, elkiáltja magát: "Lejárt az idő!".
Ki a győztes?
Az nyer, aki elsőként fedi le a tábláját a megfelelő hat kártyával.
Anyanyelvi vagy angol nyelvi foglalkozásokon a kártyákon lévő képekről, szövegekről, a gyermekek napirendjéről beszélgethetünk
Délelőtt (a.m.) Délután (p.m.)
7.00 - ideje felkelni 12.30 - harapjunk valamit
7.30 - sétáltassuk meg a kutyát 1.00 - menjünk bowlingozni
8.00 - a reggeli ideje 1.30 - ebédidő
8.30 - levelet írunk 2.15 - menjünk biciklizni
8.45 - indulás az iskolába 2.45 - együnk egy fagylaltot
9.00 - menjünk görkorizni 3.30 - eregessünk sárkányt
9.15 - hallgassunk zenét 5.15 - süssünk valamit
9.45 - menjünk a vidámparkba 4.00 - menjünk sétálni a parkba
10.15 - olvassunk egy könyvet 5.30 - vacsoraidő
11.00 - játsszunk a számítógépen 6.30 - nézzünk tévét
11.45 - hívjunk fel egy jó barátot 7.30 - bulizzunk
déli 12 - iskolai kirándulásra indulunk
7.45 - ideje lefeküdni
Children will learn about analogue and digital time telling in this fun lotto game! Cards show everyday activities - such as having breakfast and brushing your teeth - in analogue and digital times, which children are encouraged to say aloud whilst matching to the pictures on their board. There are four boards for players to choose from, each with a different set of daily activities.
For more advanced players, the game can be played by matching digital times to the times on the clock faces on the other side of their board, encouraging recognition of both digital and analogue times.
Contents:
- 4 double-sided ‘time’ boards
- 24 picture cards
- 1 instruction leaflet