A Say Hello tankönyvcsalád két elbűvölő karakter Tom és Polly, illetve közös barátjuk Ben a medve kalandjai köré épül fel.
A sorozat módszertani szempontból a gyermek-központú feladatokra és gyakorlatokra helyezi a hangsúlyt, amelyekben Ben a medve kulcsszerepet tölt be.
A foglalkozások során rövid, vidám és életteli feladatokkal találkozhatunk, többek közt hallás utáni értés – beszéd, hallás utáni értés – mutatás, éneklés, játékos gyakorlatok – rövid és egyszerű angol nyelvű válaszokkal. A dalok, énekek és játékok számos lehetőséget nyújtanak az ismétlésre, így a gyermekek vidám és nyugodt környezetben gyakorolhatják az angol nyelvet ugyanakkor ösztönzik az interakciót és a mozgást.
Minden lecke tartalmaz színező, rajzoló és a kézműves feladatokat, amelyek fejlesztik az együttműködési képességet és a kézügyességet. Az első kötet hangtani gyakorlatokat vezet be kezdő szinten Bunny Professzor segítségével. A gyermekek a szavakkal történő ismerkedés során alapvető fonémákat sajátíthatnak el.
Súly |
258 g |
Méretek |
22 x 27.7 x 0.4 cm |
Nyelv |
Angol
|
Sorozat |
Say Hello
|
Szerző |
Judy West
|
Terjedelem |
88 oldal
|
Kiadás éve |
2013
|
Brand |
Delta Publishing
|
Nyelvi Szint |
A0
|
Say Hello is based around two engaging characters Tom and Polly together with their friend Ben the Bear. At the heart of the methodology lies an emphasis on child-centered activities, and the puppet of Ben the Bear plays a key part in these. Learning is introduced through a range of short and lively activities, these include listening and speaking, listening and pointing, singing and chanting, and playing games involving simple responses in English.
The songs, chants and games that feature throughout the course provide opportunities for repetition, enable pupils to try out the language in a fun and secure way, and encourage interaction and movement. Each unit also offers opportunities for colouring, tracing and a craft activity, encouraging participation and manual dexterity.
Level 1 introduces basic phonic awareness with Professor Bunny. Children practise initial phonemes of words they are beginning to recognise.